Управління соціального захисту інформує!

Оголошення!

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2020 № 1035 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» з 1 січня 2021 року змінився механізм прийому документів для оформлення державних соціальних допомог, субсидій, пільг та інших соціальних гарантій.

Цією постановою передбачається, що з 1 січня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються від громадян структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних держадміністрацій лише у разі надіслання їх поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або Єдиний державний веб-портал електронних послуг). Заяви з необхідними документами також приймаються уповноваженими посадовими особами виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади та посадовими особами центру надання адміністративних послуг, які передають їх протягом трьох робочих днів з дати їх надходження відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення.

До 1 березня 2021 р. посадова особа виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг, яка приймає заяву з необхідними документами, за наявності технічної можливості реєструє заяву та формує електронну справу (заповнює відповідні електронні форми з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики) і не пізніше наступного робочого дня надсилає електронну справу відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення засобами електронного зв’язку через інформаційні системи Мінсоцполітики з дотриманням вимог Законів України  “Про електронні документи та електронний документообіг”“Про електронні довірчі послуги”“Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах”.

З 1 березня 2021 р. заяви з необхідними документами приймаються посадовими особами виконавчого органу або центру надання адміністративних послуг виключно з формуванням електронної справи.

Заяви з необхідними документами (після формування електронної справи) у паперовому вигляді передаються відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення не рідше ніж раз на два тижні.”.

Призначення і виплата допомоги здійснюються структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчими органами міських рад міст обласного значення, районних у містах (у разі їх утворення) рад.

Декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги.
Декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
Заява про призначення усіх видів соціальної допомоги, компенсацій та пільг.
Заява про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі.
Заява про призначення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.

+ Немає коментарів

Додайте свій