ПРОТОКОЛ
Спільного засідання постійних комісій – комісії з гуманітарних питань, охорони здоров”я, зв”язків з громадськими організаціями, торгівлі, прав людини, депутатської діяльності, протидії та запобігання корупції,етики та регламенту, комісії з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, зв”язку, законності, промисловості, підприємництва, інфраструктури та сфери послуг.
Комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та соціального захисту населення, комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам»яток, історичного середовища, благоустрою та екології Балаклійської міської ради VІІI скликання.
м.Балаклія 28 грудня 2020 року
Присутні: голови, заступники голів,
секретарі та члени постійних комісій
міської ради
Всього: 26 чоловік
Запрошені: перший заступник міського голови, заступники міського голови, начальник юридичного відділу, секретар виконавчого комітету, керуюча справами.
Міський голова : Шановні депутати!
Не буде заперечень, якщо спільне засідання постійних депутатських комісій Балаклійської міської ради проведу я .
Прошу проголосувати:
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” – 27
„проти” – немає
Шановні депутати! На засіданні комісій присутні: 26 – депутатів.
Кворум є . Засідання комісій оголошую відкритим. Секретарів комісій прошу вести протокол засідання.
Міський голова: для нашої подальшої роботи нам потрібно затвердити порядок денний засідання, хочу довести до вашого відома, що розпорядженням Балаклійського міського голови № 130 від 23 грудня 2020 р., яке розміщене на офіційному веб-сайті Балаклійської міської ради, для розгляду на IV позачергову сесію було винесено 11 питань і розділ «РІЗНЕ» .
Пропоную порядок денний взяти за основу. Прошу проголосувати.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” – 27
„проти” – немає
Міський голова : Шановні депутати! У ході підготовки до сесії виникла необхідність включення до порядку денного ще 1 питання:
- Про затвердження структури виконавчих органів Балаклійської міської ради, її виконавчих органів та умови праці на 2021 рік
Хто за дану пропозицію, прошу проголосувати.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” – 27
„проти” – немає
Міський голова : у кого будуть доповнення, пропозиції до порядку денного? Немає. Пропоную порядок денний затвердити в цілому:
- Про затвердження структури, загальної чисельності та штатного розпису апарату міської ради, виконавчих органів Балаклійської міської ради в новій редакції.
Доповідає : Махонько І.В.-керуюча справами виконавчого комітету.
- Про затвердження Положення про загальний відділ Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Коновалова О.В. – секретар виконавчого комітету.
- Про затвердження Положення про архівний відділ Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Коновалова О.В.- секретар виконавчого комітету.
- Про затвердження Положення про відділ кадрів Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Махонько І.В.- керуюча справами виконавчого комітету.
- Про затвердження Положення про сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Махонько І.В.- керуюча справами виконавчого комітету.
- Про затвердження Програми покращення екологічного стану Балаклійської територіальної громади на 2021 рік.
Доповідає : Будянський М.В. – перший заступник міського голови.
- Про затвердження Програми розвитку архівної справи Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Коновалова О.В.- секретар виконавчого комітету.
- Про створення комунального закладу “Балаклійський центр соціальної підтримки дітей та сімей” Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Блудова Л.Г. – заступник міського голови.
- Про визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Балаклія.
Доповідає : Будянський М.В.- перший заступник міського голови.
- Про звільнення засуджених та осіб, перебуваючих під вартою в
державній установі «Покровська виправна колонія (№ 17)» від сплати державного мита за вчинення актів цивільного стану та інших дій.
Доповідає : Оленченко Ю.В. -начальник юридичного відділу.
- Про звільнення Служби у справах дітей Балаклійської міської ради Харківської області від сплати державного мита за вчинення актів цивільного стану.
Доповідає : Оленченко Ю.В.-начальник юридичного відділу.
- Про затвердження структури виконавчих органів Балаклійської міської ради, загальної чисельності апарату міської ради, її виконавчих органів та умови оплати праці на 2021 рік.
Доповідає : Махонько І.В.- керуюча справами виконавчого комітету.
- Різне
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” – 27
„проти” – немає
Міський голова : Шановні члени комісії ! Нам необхідно затвердити регламент нашого засідання . Пропонується наступний регламент :
- Для доповідей по питанням порядку денного до 10 хв.;
- для виступів по питанням до 5 хв.;
- для виступів по інформації до 3 хв.
- роботу комісії завершити за 1 годину
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
Переходимо до розгляду питань порядку денного
1.СЛУХАЛИ: Про викладення в новій редакції рішення №03-УІІІ від 09 грудня 2020 року “Про затвердження структури виконавчих органів Балаклійської міської ради, загальної чисельності апарату міської ради, її виконавчих органів та умови оплати праці “.
Доповідає : Махонько І.В. – керуюча справами виконавчого комітету.
Шановні депутати!
Розглянувши пропозицію Балаклійського міського голови Столбового І.М., відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», керуючись ст. 10, 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», ст. ст. 25, 26, 42, 50, 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ПРОПОНУЮ :
1. Затвердити структуру апарату Балаклійської міської ради VIІІ скликання та її виконавчих органів станом на 28.12.2020 року в новій редакції (Додаток №1).
2. Затвердити загальну чисельність апарату Балаклійської міської ради VIІІ скликання та її виконавчих органів у кількості 222, 5 (двісті двадцять дві одиниці та 0,5) одиниць станом на 28.12.2020 року.
3. Затвердити штатний розпис апарату Балаклійської міської ради VIІІ скликання та її виконавчих органів станом на 28.12.2020 року в новій редакції (Додаток № 2).
4. Вважати таким, що втратили чинність п. 1, 2, 3 рішення І сесії Балаклійської міської ради VIІІ скликання «Про затвердження структури виконавчих органів Балаклійської міської ради, загальної чисельності апарату міської ради, її виконавчих органів та умови оплати праці» від 09.12.2020 р. № 03- VIІІ.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань бюджету .
Прошу Вас винести дане питання на розгляд сесії.
ВИСТУПИЛИ: не було
ВИРІШИЛИ : Рекомендувати винести дане питання на розгляд сесії.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
2.СЛУХАЛИ: Про затвердження Положення про загальний відділ Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Коновалова О.В.- секретар виконавчого комітету.
Шановні депутати!
Керуючись ст. 26, п.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до рішення Балаклійської міської ради № 03 від 09.12.2020 р. «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів та умови оплати праці», ПРОПОНУЮ:
1. Створити загальний відділ апарату виконавчого комітету Балаклійської міської ради Харківської області.
2. Затвердити Положення про загальний відділ апарату виконавчого комітету Балаклійської міської ради Харківської області (Додаток 1).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову постійної комісії з гуманітарних питань, охорони здоров’я, зв’язків з громадськими організаціями, торгівлі, прав людини, депутатської діяльності, протидії та запобігання корупції, етики та регламенту.
Прошу Вас винести дане питання на розгляд сесії.
ВИСТУПИЛИ: не було
ВИРІШИЛИ : Рекомендувати винести дане питання на розгляд сесії.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
3.СЛУХАЛИ: Про затвердження Положення про архівний відділ Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Коновалова О.В.- секретар виконавчого комітету.
Шановні депутати!
Керуючись ст. 26, п.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до рішення Балаклійської міської ради № 03 від 09.12.2020 р. «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів та умови оплати праці», ПРОПОНУЮ:
1. Створити архівний відділ апарату виконавчого комітету Балаклійської міської ради Харківської області.
2. Затвердити Положення про архівний відділ апарату виконавчого комітету Балаклійської міської ради Харківської області (Додаток 1).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову постійної комісії з гуманітарних питань, охорони здоров’я, зв’язків з громадськими організаціями, торгівлі, прав людини, депутатської діяльності, протидії та запобігання корупції, етики та регламенту.
Прошу Вас винести дане питання на розгляд сесії.
ВИСТУПИЛИ: не було
ВИРІШИЛИ : Рекомендувати винести дане питання на розгляд сесії.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
4.СЛУХАЛИ: Про затвердження Положення про відділ кадрів Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Махонько І.В. – керуюча справами виконавчого комітету.
Шановні депутати!
У зв’язку з затвердженням нової структури Балаклійської міської ради Харківської області, відповідно до Закону України «Про соціальні послуги», керуючись статтями 34, 52, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,ПРОПОНУЮ:
1. Затвердити Положення про відділ кадрів Балаклійської міської ради Харківської області (додається).
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з гуманітарних питань, охорони здоров’я, зв’язків з громадськими організаціями, торгівлі, прав людини, депутатської діяльності, протидії та запобігання корупції,етики та регламенту (голова комісії Пасєка Т.В.).
Прошу Вас винести дане питання на розгляд сесії.
ВИСТУПИЛИ: не було
ВИРІШИЛИ : Рекомендувати винести дане питання на розгляд сесії.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
5.СЛУХАЛИ:Про затвердження Положення про сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Махонько І.В. – керуюча справами виконавчого комітету.
Шановні депутати!
Керуючись ст. 26, п.4 ст. 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та відповідно до рішення Балаклійської міської ради № 03 від 09.12.2020 р. «Про затвердження структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів та умови оплати праці», ПРОПОНУЮ:
1. Створити в структурі виконавчих органів Балаклійської міської ради Харківської області виконавчий орган ради – сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Балаклійської міської ради Харківської області.
2. Затвердити Положення про сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Балаклійської міської ради Харківської області.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з гуманітарних питань, охорони здоров’я, зв’язків з громадськими організаціями, торгівлі, прав людини, депутатської діяльності, протидії та запобігання корупції, етики та регламенту (Пасєка Т.В.).
Прошу Вас винести дане питання на розгляд сесії.
ВИСТУПИЛИ: не було
ВИРІШИЛИ : Рекомендувати винести дане питання на розгляд сесії.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
6.СЛУХАЛИ:Про затвердження Програми покращення екологічного стану Балаклійської територіальної громади на 2021 рік.
Доповідає : Будянський М.В.- перший заступник міського голови.
Шановні депутати!
З метою охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів, забезпечення екологічної безпеки життєдіяльності населення на території Балаклійської міської ради, враховуючи пропозиції виконавчого комітету Балаклійської міської ради, відповідно до ст. 91 Бюджетного Кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів» від 17.09.1996 р. № 1147, керуючись ст.ст. 25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ПРОПОНУЮ:
1. Затвердити Програму покращення екологічного стану на території Балаклійської міської ради на 2021 рік (Додаток № 1).
2. Затвердити Природоохоронні заходи на виконання Програми покращення екологічного стану на території Балаклійської міської ради на 2021 рік (Додаток № 2) та Кошторис витрат на виконання природоохоронних заходів на 2021 рік (Додаток № 3).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Балаклійської міської ради з питань земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища.
Прошу Вас винести дане питання на розгляд сесії.
ВИСТУПИЛИ: не було
ВИРІШИЛИ : Рекомендувати винести дане питання на розгляд сесії.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
7.СЛУХАЛИ:Про затвердження Програми розвитку архівної справи Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Коновалова О.В..- секретар виконавчого комітету.
Шановні депутати!
З метою створення належних умов для централізованого тимчасового зберігання, використання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на відповідній території, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду, а також зберігання документів Національного архівного фонду, що мають місцеве значення, і управління архівною справою та діловодством, матеріально-технічного забезпечення архівного відділу Балаклійської міської ради Харківської області, керуючись статтями 26, 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ПРОПОНУЮ:
1. Затвердити Програму розвитку архівної справи Балаклійської територіальної громади Харківської області на 2021 рік (додається).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Балаклійської міської ради Харківської області з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та соціального захисту населення.
Прошу Вас винести дане питання на розгляд сесії.
ВИСТУПИЛИ: не було
ВИРІШИЛИ : Рекомендувати винести дане питання на розгляд сесії.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
8.СЛУХАЛИ:Про створення комунального закладу “Балаклійський центр соціальної підтримки дітей та сімей” Балаклійської міської ради Харківської області.
Доповідає : Блудова Л.Г.- заступник міського голови.
Шановні депутати!
З метою забезпечення прав дітей на виховання в сім’ї або умовах, наближених до сімейних, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, соціальному сирітству, сприяння розвитку і зміцненню сім’ї, покращенню соціального благополуччя дітей та сімей з дітьми, керуючись статтями 32, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законами України «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 866 ”Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини”, постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2016 року № 834 «Про затвердження Примірного положення про центр соціальної підтримки дітей та сімей», ПРОПОНУЮ:
- Створити комунальний заклад «Балаклійський центр соціальної підтримки дітей та сімей» Балаклійської міської ради Харківської області (зі статусом юридичної особи).
- Затвердити Положення про комунальний заклад «Балаклійський центр соціальної підтримки дітей та сімей» Балаклійської міської ради Харківської області (додається).
- Доручити відділу з питань фінансово-господарської діяльності Балаклійської міської ради Харківської області (А.М. Жидкіх) передбачити видатки на утримання комунального закладу «Балаклійський центр соціальної підтримки дітей та сімей» Балаклійської міської ради Харківської області.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісії з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та соціального захисту населення.
9.СЛУХАЛИ:Про визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Балаклія.
Доповідає : Будянський М.В.- перший заступник міського голови.
Шановні депутати!
Розглянувши протокол засідання конкурсної комісії №1 від 21 грудня 2020 року та враховуючи результати проведення конкурсу по наданню послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Балаклія, відповідно до Законів України «Про житлово-комунальні послуги», Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.11.2011 № 1173, керуючись ст.ст. 25, 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ПРОПОНУЮ:
- Визначити виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Балаклія житлово-комунальних послуг, яка рішенням LП сесії Балаклійської міської ради VП скликання від 25 жовтня 2018 року № 227-VП «Про перелік послуг, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах» включена до переліку послуг, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах, підприємства та організації незалежно від форм власності та підпорядкування, предметом діяльності яких є надання відповідних послуг, а саме:
1.1. Виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів на території м. Балаклія – комунальне підприємство Балаклійської районної ради «Балаклійський Житлокомунсервіс»;
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження, транспорту, зв’язку, законності, промисловості, підприємництва, інфраструктури та сфери послуг (Чехарін В.М.).
Прошу Вас винести дане питання на розгляд сесії.
ВИСТУПИЛИ: не було
ВИРІШИЛИ : Рекомендувати винести дане питання на розгляд сесії.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
10.СЛУХАЛИ:Про звільнення засуджених та осіб, перебуваючих під вартою в
державній установі «Покровська виправна колонія (№ 17)» від сплати державного мита за вчинення актів цивільного стану та інших дій.
Доповідає : Оленченко Ю.В.-начальник юридичного відділу.
Шановні депутати!
Розглянувши звернення державної установи «Покровська виправна колонія (№ 17)» щодо звільнення у 2021 році засуджених, які відбувають покарання у зазначеній установі, від сплати державного мита, що зараховується до міського бюджету, за оформлення паспорта громадянина України вперше або за видачу паспорта громадянина України у разі обміну замість втраченого чи пошкодженого, розмір ставки державного мита – два неоподатковуваних мінімуми доходів громадян; за повторну видачу свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану, а саме: дубліката свідоцтва про народження, розмір ставки державного мита – 0,03 неоподатковуваних мінімуми доходів громадян; у зв’язку з тим, що засуджені, які відбувають покарання в установі, часто не мають соціально-корисних зв’язків, хворіють на активну форму туберкульозу, що не дозволяє їм за станом здоров’я працевлаштуватись в установі, не мають коштів на особистих рахунках і, як наслідок, засуджені при звільненні не мають можливості самостійно сплатити державне мито; зважаючи на незначний розмір державного мита, що надходить до міського бюджету за вчинення вказаних дій, керуючись ст.ст. 25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. ст. 3, 4, 5, 6 Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито», ПРОПОНУЮ:
1. Звільнити засуджених та осіб, які перебувають під вартою в державній установі «Покровська виправна колонія (№ 17)», код ЄДРПОУ: 08564618, з 01 січня 2021 року до 31 грудня 2021 року від сплати державного мита, що зараховується до міського бюджету, за вчинення наступних актів цивільного стану та інших дій:
– за повторну видачу свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану, а саме: дубліката свідоцтва про народження; Балаклійським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків);
– за видачу паспорта громадянина України у разі обміну замість втраченого чи пошкодженого Балаклійським районним відділом Головного управління Державної міграційної служби України в Харківській області.
2. Дане рішення набирає чинності з 01.01.2021р. та підлягає оприлюдненню на офіційному сайті Балаклійської міської ради в мережі Інтернет.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Балаклійської міської ради з питань фінансів, бюджету,планування соціально-економічного розвитку,інвестицій,міжнародного співробітництва та соціального захисту населення.
Прошу Вас винести дане питання на розгляд сесії.
ВИСТУПИЛИ: не було
ВИРІШИЛИ : Рекомендувати винести дане питання на розгляд сесії.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
11.СЛУХАЛИ:Про звільнення Служби у справах дітей Балаклійської міської ради Харківської області від сплати державного мита за вчинення актів цивільного стану.
Доповідає : Оленченко Ю.В.-начальник юридичного відділу.
Шановні депутати!
В зв’язку зі створенням у структурі виконавчим органів Балаклійської міської ради Харківської області Служби у справах дітей Балаклійської міської ради Харківської області, що відповідно до наданих повноважень виконує функції органу опіки та піклування на території Балаклійської територіальної громади, та виниклої необхідності при вирішенні питань щодо встановлення статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, дітям звільнення від сплати державного мита за: повторну видачу свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану; видачу витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян; видачу свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану та свідоцтв у зв’язку із зміною і поновленням актових записів цивільного стану; враховуючи те, що згідно зі ст.ст. 3, 5, 6 Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито» державне мито за вчинення актів цивільного стану зараховується до бюджету місцевого самоврядування; місцеві ради мають право встановлювати додаткові пільги щодо сплати державного мита, яке зараховується до місцевих бюджетів; відповідно до п.2 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян» від 22.08.2007р. № 1064 та п.22 Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого даною постановою, за видачу витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян стягується плата; кошти, що надходять від плати за видачу зазначених витягів зараховуються до державного бюджету; зважаючи на незначний розмір державного мита, що надходить до міського бюджету за вчинення актів цивільного стану, з метою забезпечення дотримання прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, відповідно до переліку найменування документів і дій, за які справляється мито, передбаченого п. 5 ст. 3 Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито», керуючись ст.ст. 25, 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», ст. ст. 3, 4, 5, 6 Декрету Кабінету Міністрів України «Про державне мито», постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян» від 22.08.2007р. № 1064,ПРОПОНУЮ:
1. Звільнити Службу у справах дітей Балаклійської міської ради Харківської області з 01 січня 2021 року до 31 грудня 2021 року від сплати державного мита, що зараховується до міського бюджету, за вчинення наступних актів цивільного стану Балаклійським районним відділом державної реєстрації актів цивільного стану Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків):
– за реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові;
– за реєстрацію повторної зміни прізвища, імені та по батькові, не пов’язаної з реєстрацією шлюбу;
– за видачу свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану;
– за повторну видачу свідоцтв про реєстрацію актів цивільного стану.
2. Дане рішення набирає чинності з 01.01.2021р. та підлягає оприлюдненню на офіційному сайті Балаклійської міської ради в мережі Інтернет.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію Балаклійської міської ради з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та соціального захисту населення.
Прошу Вас винести дане питання на розгляд сесії.
ВИСТУПИЛИ: не було
ВИРІШИЛИ : Рекомендувати винести дане питання на розгляд сесії.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
12.СЛУХАЛИ:Про затвердження структури виконавчих органів Балаклійської міської ради, загальної чисельності апарату міської ради, її виконавчих органів та умови оплати праці на 2021 рік.
Доповідає : Махонько І.В.- керуюча справами виконавчого комітету.
Шановні депутати!
Розглянувши пропозицію Балаклійського міського голови Столбового І.М., відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006р. за № 268 (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» від 30.08.2002р. за № 1298, наказу Міністерства праці України «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» від 02.10.1996р. за № 77, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.10.1996р. за № 593/1618, керуючись ст. 10, 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», ст. ст. 10, 26, 42, 54, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ПРОПОНУЮ:
1. Затвердити структуру виконавчих органів Балаклійської міської ради VІIІ скликання станом на 01.01.2021 року (Додаток №1).
2. Затвердити загальну чисельність апарату Балаклійської міської ради VIІІ скликання та її виконавчих органів у кількості 225.5 одиниць станом на 01.01.2021 року.
3. Затвердити штатний розпис апарату Балаклійської міської ради VIІІ скликання та її виконавчих органів станом на 01.01.2021 року (Додаток № 2).
4. Встановити, що витрати на утримання апарату Балаклійської міської ради VIІІ скликання та її виконавчих органів визначаються рішеннями Балаклійської міської ради про міський бюджет міста Балаклія на відповідний рік.
5. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 (зі змінами) «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів»:
– встановити міському голові Столбовому Івану Михайловичу надбавку за високі досягнення у праці у розмірі 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років;
– здійснювати щомісячне преміювання міського голови Столбового Івана Михайловича у межах затвердженого фонду преміювання, утвореного у розмірі не менш як 10 відсотків посадових окладів та економії фонду оплати праці, для чого доручити секретарю міської ради видавати відповідні розпорядження згідно Положення про порядок преміювання посадових осіб апарату Балаклійської міської ради та її виконавчих органів, працівників обслуговуючого персоналу ;
– при наданні міському голові Столбовому Івану Михайловичу щорічної відпустки виплатити міському голові матеріальну допомогу на оздоровлення у розмірі середньомісячнї заробітної плати у межах затвердженого фонду оплати праці, для чого доручити секретарю міської ради видати відповідне розпорядження;
– один раз на рік надати міському голові Столбовому Івану Михайловичу матеріальну у межах затвердженого фонду оплати праці, для чого доручити секретарю міської ради видати відповідне розпорядження.
6. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 року № 268 (зі змінами) «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» посадовим особам:
секретарю міської ради, першому заступнику міського голови, заступникам міського голови, керуючому справами виконкому,секретарю виконавчого комітету, старостам :
– встановити надбавку за високі досягнення у праці у розмірі 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років;
– здійснювати щомісячне преміювання посадових осіб, зазначених у даному пункті рішення, у межах затвердженого фонду преміювання, утвореного у розмірі не менш як 10 відсотків посадових окладів та економії фонду оплати праці, для чого доручити міському голові видавати відповідні розпорядження згідно Положення про порядок преміювання посадових осіб апарату Балаклійської міської ради та її виконавчих органів, працівників обслуговуючого персоналу,
– при наданні посадовим особам, зазначеним у даному пункті рішення, щорічної відпустки виплатити матеріальну допомогу на оздоровлення у розмірі середньомісячнї заробітної плати у межах затвердженого фонду оплати праці, для чого доручити міському голові видати відповідні розпорядження;
– один раз на рік надати посадових особам, зазначеним у даному пункті рішення, матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань у розмірі середньомісячнї заробітної плати у межах затвердженого фонду оплати праці, для чого доручити міському голові видати відповідні розпорядження.
8. Виплату надбавки за високі досягнення у праці здійснювати у межах затвердженого фонду оплати праці.
9. Затвердити Положення про порядок порядок преміювання посадових осіб апарату Балаклійської міської ради та її виконавчих органів, службовців та працівників обслуговуючого персоналу (Додаток №3).
10. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань бюджету .
Прошу Вас винести дане питання на розгляд сесії.
ВИСТУПИЛИ: не було
ВИРІШИЛИ : Рекомендувати винести дане питання на розгляд сесії.
ГОЛОСУВАЛИ :
„за” -27
„проти” – немає
Голосували: Бабенко В.Д.
Бовдуй А.П.
Бондар О.Я.
Варавін М.П.
Воронін В.Б.
Гопцій С.О.
Гречкіна О.Л.
Журава В.І.
Іванов М.Ю.
Кишинський О.С.
Коваленко В.І.
Волкова В.Г.
Мартинов П.В.
Наумова Н.Ю.
Осипенко М.О.
Попов В.П.
Речкалова К.М.
Скринник О.О.
Скрипник С.М.
Тарусін С.М.
Ткач Ю.В.
Целуйко А.О.
Черненко В.В.
Чехарін В.М.
Сальніков К.О.
Ярмоленко С.М.
Голови комісії: Чехарін В.М. (підпис)
Бабенко В.Д. (підпис)
Ткач Ю.В. (підпис)