Уряд унормував використання сервісу електронної черги до ТЦК та СП

Уряд унормував використання сервісу електронної черги до ТЦК та СП

Кабінет Міністрів України затвердив порядок використання сервісу електронної черги на прийом у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП). Відповідні зміни були схвалені до пункту 9 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки.

📱 Сервіс електронної черги — ще один крок до цифрової держави.

За словами Міністра оборони України Дениса Шмигаля, ухвалене рішення — це продовження системної цифрової трансформації у сфері оборонного управління.

Таким чином реалізуємо наші ключові пріоритети: людиноцентричність, цифровізація процесів, вільна взаємодія держави та громадян, зручні послуги. Прибираємо “живі” черги під Центрами комплектування, посилюємо безпеку, пришвидшуємо та впорядковуємо процедури прийому громадян”, — зазначив Денис Шмигаль.

⚙️ Як працює електронна черга

Тепер військовозобов’язані можуть самостійно обрати свій ТЦК та СП за місцем обліку або фактичної реєстрації, зручний день і час візиту. Після запису користувач отримує SMS із підтвердженням, де вказані дата та година прийому.

🔗Скористатися оновленою платформою можна за посиланням:
https://echerga.mod.gov.ua/index

Електронна черга — це:

✅ зручність та прозорість процесу;
✅ відсутність «живих» черг біля ТЦК;
✅ підвищення рівня безпеки громадян;
✅ скорочення часу очікування;
✅ цифровізація військового обліку.

Прийняте рішення є важливою частиною створення єдиної цифрової екосистеми е-ТЦК, яка має спростити доступ громадян до усіх сервісів, пов’язаних із військовим обліком та соціальною підтримкою, звернення громадян, військовослужбовців та членів їх сімей тепер також можуть здійснюватися за допомогою сервісу «є-Черга».