Кабінет Міністрів України затвердив порядок використання сервісу електронної черги на прийом у територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП). Відповідні зміни були схвалені до пункту 9 Положення про територіальні центри комплектування та соціальної підтримки.
📱 Сервіс електронної черги — ще один крок до цифрової держави.
За словами Міністра оборони України Дениса Шмигаля, ухвалене рішення — це продовження системної цифрової трансформації у сфері оборонного управління.
“Таким чином реалізуємо наші ключові пріоритети: людиноцентричність, цифровізація процесів, вільна взаємодія держави та громадян, зручні послуги. Прибираємо “живі” черги під Центрами комплектування, посилюємо безпеку, пришвидшуємо та впорядковуємо процедури прийому громадян”, — зазначив Денис Шмигаль.
⚙️ Як працює електронна черга
Тепер військовозобов’язані можуть самостійно обрати свій ТЦК та СП за місцем обліку або фактичної реєстрації, зручний день і час візиту. Після запису користувач отримує SMS із підтвердженням, де вказані дата та година прийому.
🔗Скористатися оновленою платформою можна за посиланням:
https://echerga.mod.gov.ua/index
Електронна черга — це:
✅ зручність та прозорість процесу;
✅ відсутність «живих» черг біля ТЦК;
✅ підвищення рівня безпеки громадян;
✅ скорочення часу очікування;
✅ цифровізація військового обліку.
Прийняте рішення є важливою частиною створення єдиної цифрової екосистеми е-ТЦК, яка має спростити доступ громадян до усіх сервісів, пов’язаних із військовим обліком та соціальною підтримкою, звернення громадян, військовослужбовців та членів їх сімей тепер також можуть здійснюватися за допомогою сервісу «є-Черга».

