Перші підсумки роботи Офісів податкових консультантів. Робота Офісів стартувала в 20 регіонах 8 вересня. І цей формат, як показує практика, дуже затребуваний. Консультації вже отримали майже 2500 осіб. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомила в. о. Голови ДПС Леся Карнаух.
Як функціонує Офіс на практиці Леся Карнаух розповіла учасницям Business Woman Club. Це міжнародна жіноча спільнота, яка об’єднує успішних жінок бізнесу, політики й дипломатії для розвитку та співпраці.
«Запит на якісну податкову підтримку та доступні, зрозумілі консультації чималий. Бізнесу та громадянам дуже часто вкрай важко самостійно розібратися в усіх нюансах податкових питань та ухвалити рішення як діяти правильно. Але ми завжди готові прийти на допомогу», – сказала вона.
«Для нас важливо, щоб про роботу наших Офісів знали якомога більше українців. Бо цей сервіс економить час та нерви», – додала в. о. Голови ДПС.
Напрями, за якими надаються консультації, дуже широкий:
– оподаткування фізосіб та юридичних осіб,
– електронні сервіси та звітність,
– податкові спори,
– податковий аудит,
– фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО,
– контроль за обігом підакцизних товарів,
– зупинення реєстрації ПН / РК,
– погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ,
– надання кваліфікованих електронних довірчих послуг,
– трансфертне ціноутворення,
– адміністрування акцизного податку.
Адреси Офісів за посиланням.