- Увійти до приватної частини Електронного кабінету, здійснивши авторизацію за допомогою власного електронного ключа. Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється після проходження Користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого сертифікату електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
- У меню «Налаштування» заповнити поле «Електронна адреса», зберегти.
- Обрати вкладку «Бажання листування з податковою» та натиснути «Бажаю отримувати документи» та перевірити актуальність електронної пошти, на яку платник бажає отримувати інформацію про документи, що надходитимуть в Електронний кабінет. Звертаємо увагу, що використання електронної скриньки, яку відкрито на сайті країни-агресора, не допускається.
- Підписати електронним підписом та надіслати.
Опубліковано уНовини
Порядок подання заяви на електронне листування з ДПС
