Інформація про виконання бюджету Балаклійської ТГ
станом 01.03.2021 року
Станом на 01.03.2021 року до Балаклійського міського бюджету надійшло доходів в сумі 69656,0 тис. грн.
До загального фонду (без урахування трансфертів) надійшло доходів в сумі 47450,3 тис. грн. в т.ч.:
– Податок та збір на доходи фізичних осіб – 19388,1 тис. грн.;
– Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – 18,9 тис. грн.;
– Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 240,1 тис. грн.;
– Рентна плата за користування надрами для видобування природного газу – 5001,5 тис. грн.;
– Рентна плата за користування надрами для видобування газового конденсату – 63,4 тис. грн.;
– Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення – 321,9 тис. грн.;
– Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 642,4 тис.грн.;
– Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1302,1 тис. грн.;
– Плата за землю – 10227,7 тис. грн.;
– Транспортний податок – 9,8 тис. грн.;
– Туристичний збір, сплачений юридичними особами – 11,7 тис. грн.;
– Єдиний податок – 9882,5 тис. грн.;
– Адміністративні штрафи та інші санкції – 66, 0 тис. грн.;
– Плата за надання адміністративних послуг – 174,9 тис. грн.;
– Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – 23,6 тис. грн.;
– Державне мито – 6,9 тис. грн.;
– Інші надходження – 67,3 тис. грн.
Офіційних трансфертів надійшло в сумі 22205,7 тис. грн., з них:
З Державного бюджету – 14667,0 тис. грн. В т.ч.:
– Освітня субвенція – 14667,0 тис. грн.;
З Місцевого бюджету – 4280,5 тис. грн. В т.ч.:
- Базова дотація з місцевого бюджету – 3258,2 тис .грн.;
- Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 85,4 тис. грн.;
- Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 27,2 тис. грн.;
- Інші субвенції з місцевого бюджету – 3810,7 тис. грн.;
- Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 357,2 тис. грн.;
Фінансування видатків міського бюджету проведено на суму 41048,8 тис.грн.. З них оплата праці і нарахування на заробітну плату – 30393,8 тис.грн.; продукти харчування – 927,4 тис.грн.; оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 6416,7 тис.грн.; соціальні виплати населенню – 681,5 тис.грн.
Начальник фінансового
управління міської ради Лідія ГОЛОЛОБОВА