Контакт-центр ДПС цьогоріч відповів вже на понад 332,5 тис. звернень: які питання найпоширеніші

Контакт-центр ДПС цьогоріч відповів вже на понад 332,5 тис. звернень: які питання найпоширеніші

У січні – березні 2025 року Контакт-центр Державної податкової служби України надав відповіді на понад 332,5 тис. звернень від фізичних і юридичних осіб.

– 284,5 тис. звернень надійшло телефоном;

– 45,8 тис. звернень – у чатах месенджерів;

– 2,2 тис. звернень – електронною поштою.

Найчастіше платники питали про:

– податок на доходи фізичних осіб; 

– військовий збір;

– єдиний внесок на загальнообовʼязкове державне соціальне страхування;

– єдиний податок;

– порядок застосування реєстраторів розрахункових операцій;

– стан обробки електронної звітності;

– запис до Центрів обслуговування платників.

Нагадаємо, що відповіді на питання користувачі також можуть самостійно знайти у Базі знань. Вона розміщена на вебпорталі ДПС у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР). Це – зручний онлайн-ресурс із готовими відповідями на популярні запитання. Скористатися нею можна у будь-який час.

У січні – березні 2025 року Базу знань переглянули майже 1,3 млн разів. 

Вона постійно оновлюється: через зміни в законодавстві за три місяці 2025 року оновлено 485 відповідей і обмежено термін дії 499.

Як приєднатися до чатів ДПС?

– На вебпорталі ДПС у розділі «ЗІР»

– На сайті ЗІР або у його мобільній версії

Як звернутися до Контакт-центру ДПС?

Гаряча лінія: 0 800 501 007 (дзвінки безкоштовні). 

Електронна пошта: idd@tax.gov.ua.

Особистий кабінет: через електронний кабінет платника податків. 

Режим роботи: понеділок – четвер, з 08:00 до 19:00;

                          пʼятниця, з 08:00 до 18:00.