Розпорядження начальника Балаклійської міської військової адміністрації №197 від 17.01.2024

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

17 січня 2024 року м. Балаклія № 197

Про розподіл обов’язків між заступниками
міського голови та керуючим справами
виконавчого комітету

Відповідно до частини другої статті 10, частини першої, другої та шостої статті 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», керуючись Постановою Верховної Ради України від 16 листопада 2022 року № 2777-ІХ «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Харківській області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану»», згідно з тимчасовою структурою Балаклійської міської ради Харківської області та її виконавчих органів, затвердженою розпорядженням начальника Балаклійської міської військової адміністрації від 11 вересня 2023 року № 1351 «Про внесення змін до тимчасової структури Балаклійської міської ради Харківської області та її виконавчих органів», з метою забезпечення належної організації діяльності виконавчих органів міської ради на період дії воєнного стану,

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

  1. Затвердити розподіл обов’язків між заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету, що додається.
  2. У разі відсутності заступників міського голови чи керуючого справами виконавчого комітету їх повноваження здійснюють посадові особи згідно з додатком.
  3. Загальному відділу апарату виконавчого комітету міської ради (Олена ЖИРОВА) довести це розпорядження до відома структурних підрозділів міської ради та підпорядкованих підприємств, установ, організацій.
    4.  Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження начальника міської військової адміністрації від 12.04.2023 № 155 «Про розподіл обов’язків між секретарем міської ради, заступниками міського голови та керуючим справами виконавчого комітету».
  4. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Наталію Щербину.
  5. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Начальник міської
військової адміністрації Віталій КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО         
розпорядження начальника
Балаклійської міської
військової адміністрації
17 січня 2024 року № 197

РОЗПОДІЛ ОБОВ’ЯЗКІВ
між заступниками міського голови та керуючим справами
виконавчого комітету

І. Заступник міського голови
(питання бюджету, фінансів, агропромислового комплексу, земельних відносин, надання адміністративних послуг населенню)

  1. Забезпечує організацію здійснення повноважень у сфері планування бюджету, фінансів, агропромислового комплексу, регулювання земельних відносин, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про правовий режим воєнного стану», іншими законодавчими актами України.
  2. Забезпечує встановлення для підприємств, установ та організацій, що перебувають у комунальній власності громади, розміру частки прибутку, яка підлягає зарахуванню до місцевого бюджету.
  3. Забезпечує складання місцевого бюджету, внесення змін до нього, забезпечення його виконання.
  4. Організовує роботу по підготовці документів для встановлення ставок місцевих податків і зборів відповідно до Податкового кодексу України, якщо рішення ради з цього питання не було прийнято.
  5. Організовує роботу з прийняття рішень щодо надання відповідно до законодавства пільг зі сплати місцевих податків і зборів, якщо рішення ради з цього питання не було прийнято.
  6. Організовує роботу щодо вирішення відповідно до закону питань регулювання земельних відносин (крім відчуження з комунальної власності земельних ділянок та надання таких земельних ділянок в оренду на строк понад один рік).
    Сприяє вирішенню відповідно до законодавства питань щодо розвитку та діяльності підприємств агропромислового комплексу.
  7. Здійснює контроль за дотриманням зобов’язань щодо платежів до місцевого бюджету на підприємствах і в організаціях незалежно від форм власності.
  8. Координує діяльність місцевих органів земельних ресурсів.
  9. Забезпечує вирішення земельних спорів у порядку, встановленому законом.
  10. Забезпечує підготовку висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
  11. Організація роботи щодо здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою.
  12. Забезпечує координацію щодо здійснення державного контролю за використанням та охороною земель у межах та порядку, встановлених законом.
  13. Забезпечує надання податковим органам у строки та в порядку, встановлені Податковим кодексом України, інформації щодо власників та користувачів, у тому числі на правах оренди (суборенди), емфітевзису, земельних ділянок сільськогосподарського призначення, розташованої на території міської ради, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, а також іншої інформації, визначеної Податковим кодексом України.
  14. Бере участь у розробленні цільових регіональних програм поліпшення стану безпеки і умов праці та виробничого середовища, зайнятості населення, забезпечує їх виконання.
  15. Вживає заходів щодо здійснення контролю за охороною праці, забезпеченням соціального захисту працівників підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці, за якістю проведення атестації робочих місць щодо їх відповідності нормативно-правовим актам про охорону праці, за наданням працівникам відповідно до законодавства пільг та компенсацій за роботу в шкідливих умовах.
  16. Забезпечує участь міської територіальної громади у соціальному діалозі, веденні колективних переговорів, укладенні територіальних угод, здійсненні контролю за їх виконанням, вирішенні колективних трудових спорів (конфліктів) щодо підприємств, установ та організацій, розташованих на відповідній території; здійснення повідомної реєстрації в установленому порядку колективних договорів і територіальних угод відповідного рівня.
  17. Забезпечує прийняття рішень про створення на підприємствах, в установах та організаціях спеціальних робочих місць для осіб з обмеженою працездатністю, організацію їх професійної підготовки, а також погодження ліквідації таких робочих місць.
  18. Забезпечує здійснення на підприємствах, в установах та організаціях, що перебувають у комунальній власності територіальної громади, контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством.
  19. Сприяє зайнятості осіб, стосовно яких згідно із Законом України «Про соціальний і правовий захист осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їхніх сімей» встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, після їх звільнення, забезпечує організацію їх професійної підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації.
  20. Забезпечує підготовку звернень до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, чи його територіального органу про порушення суб’єктом господарювання законодавства про працю та зайнятість населення.
  21. Координує роботу у сфері організації надання адміністративних послуг.
  22. Забезпечує виконання доручень начальника Балаклійської міської військової адміністрації, що віднесені до його компетенції.
  23. Організовує розгляд заяв, скарг, листів і усних та письмових звернень громадян, в межах компетенції, готує письмові та надає усні відповіді по суті звернень.
  24. Координує та контролює діяльність:
    1) фінансового управління міської ради;
    2) відділу з бухгалтерського обліку апарату виконавчого комітету міської ради;
    3) відділу земельних відносин, містобудування, архітектури та державного архітектурно-будівельного контролю апарату виконавчого комітету міської ради;
    4) відділу з надання адміністративних послуг (центр надання адміністративних послуг) апарату виконавчого комітету міської ради;
    5) головного спеціаліста з питань праці апарату виконавчого комітету міської ради.
  25. Координує та сприяє діяльності:
    1)Видавничого будинку «Балдрук»;
    2)Балаклійського бюро технічної інвентаризації;
    3)комунального підприємства «Балаклійське архітектурне бюро».
  26. Координує взаємодію виконавчих органів міської ради з:
    1) органами державної податкової служби;
    2) органами державної казначейської служби;
    3) підрозділом Головного управління Держгеокадастру у Харківській області;
    4) органами Держпродспоживслужби України;
    5) Державним підприємством «Світанок»;
    6) Ізюмською філією Харківського обласного центру зайнятості;
    7) органами виконавчої служби;
    8) структурними підрозділами Ізюмської районної державної (військової) адміністрації Харківської області, відповідно до питань, що віднесені до компетенції визначеної цим розподілом обов’язків.

II. Заступник міського голови
(питання освіти, охорони здоров’я, культури, туризму, фізичної культури та спорту, молодіжної політики, соціального захисту населення)

  1. Забезпечує реалізацію здійснення повноважень у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, туризму, фізичної культури та спорту, молодіжної політики, соціального захисту населення передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про правовий режим воєнного стану», іншими законодавчими актами України.
  2. Забезпечує управління закладами та установами освіти, закладами охорони здоров’я, культури, фізичної культури і спорту, надавачами соціальних послуг, які належать громаді або передані їм, молодіжними, підлітковими закладами за місцем проживання; організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення; організація надання ними послуг, у тому числі соціальних.
  3. Вживає заходів щодо забезпечення соціально-культурних закладів, які перебувають у комунальній власності громади.
  4. Вирішує питання про надання за рахунок коштів місцевих бюджетів ритуальних послуг у зв’язку із похованням самотніх громадян, ветеранів війни та праці, а також інших категорій малозабезпечених громадян; надання допомоги на поховання громадян в інших випадках, передбачених законодавством.
  5. Забезпечує в межах наданих повноважень доступності і безоплатності освіти і медичного обслуговування на території громади, можливості отримання освіти державною мовою.
  6. Забезпечує відповідно до закону розвитку всіх видів освіти і медичного обслуговування, розвитку і вдосконалення мережі освітніх і лікувальних закладів усіх форм власності, фізичної культури і спорту, визначення потреби та формування замовлень на кадри для цих закладів, укладення договорів на підготовку спеціалістів, організація роботи щодо удосконалення кваліфікації кадрів, залучення роботодавців до надання місць для проходження виробничої практики учнями професійно-технічних навчальних закладів.
  7. Вживає заходи щодо забезпечення відповідно до законодавства пільгових категорій населення лікарськими засобами та виробами медичного призначення.
  8. Забезпечує організацію обліку дітей дошкільного та шкільного віку.
  9. Координує роботу щодо забезпечення школярів із числа дітей-сиріт, дітей з інвалідністю/осіб з інвалідністю I-III групи, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», які навчаються в державних і комунальних навчальних закладах, безоплатними підручниками, створення умов для самоосвіти.
  10. Організаціє роботу щодо запобігання бездоглядності неповнолітніх.
  11. Організовує вирішення відповідно до законодавства питання про повне державне утримання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, у дитячих будинках сімейного типу, а також щодо оплати харчування дітей у закладах освіти (групах подовженого дня).
  12. Забезпечує вирішення питань про надання неповнолітнім, учням, студентам, пенсіонерам та особам з інвалідністю права на безкоштовне і пільгове користування об’єктами культури, фізкультури і спорту, а також визначення порядку компенсації цим закладам вартості послуг, наданих безкоштовно або на пільгових умовах.
  13. Координує роботу щодо охорони пам’яток історії та культури, збереження та використання культурного надбання.
  14. Забезпечує здійснення передбачених законодавством заходів щодо поліпшення житлових і матеріально-побутових умов осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, громадян, реабілітованих як жертви політичних репресій, військовослужбовців, а також військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, сімей, які втратили годувальника, багатодітних сімей, громадян похилого віку, які потребують обслуговування вдома, до влаштування в будинки осіб з інвалідністю і громадян похилого віку, які мають потребу в цьому, дітей, що залишилися без піклування батьків, на виховання в сім’ї громадян.
  15. Забезпечує вирішення відповідно до законодавства питань надання соціальних послуг особам та сім’ям з дітьми, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, забезпечення утримання та виховання дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.
  16. Забезпечує вирішення відповідно до законодавства питань про надання пільг і допомоги, пов’язаних з охороною материнства і дитинства.
  17. Забезпечує вирішення у встановленому законодавством порядку питань опіки і піклування.
  18. Забезпечує надання відповідно до законодавства одноразової допомоги громадянам, які постраждали від стихійного лиха.
  19. Забезпечує вирішення відповідно до законодавства питань про надання компенсацій і пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, в інших випадках, передбачених законодавством.
  20. Забезпечує встановлення відповідно до законодавства розмірів і порядку виплати щомісячної допомоги особам, які здійснюють догляд за самотніми громадянами, які за висновком медичних закладів потребують постійного стороннього догляду.
  21. Забезпечує здійснення відповідно до закону заходів, спрямованих на запобігання бездомності осіб.
  22. Забезпечує надання особі, стосовно якої згідно із Законом України “Про соціальний і правовий захист осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їхніх сімей” встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, або членам сім’ї такої особи грошової допомоги, передбаченої частиною п’ятою статті 7 Закону України “Про соціальний і правовий захист осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, та членів їхніх сімей”.
  23. Забезпечує виконання доручень начальника Балаклійської міської військової адміністрації з питань, що віднесені до його компетенції.
  24. Організовує розгляд заяв, скарг, листів і усних та письмових звернень громадян, в межах компетенції, готує письмові та надає усні відповіді по суті звернень.
  25. Співпрацює з міжнародними організаціями, іноземними донорами, фондами щодо надання гуманітарної допомоги соціально незахищеним верствам населення, що опинилися під час війни в складних життєвих умовах (на час дії воєнного стану), забезпечує ведення обліку гуманітарної допомоги та розподілу разом з іншими посадовими особами міської ради.
  26. Координує та контролює діяльність:
    1) управління соціального захисту населення міської ради;
    2) відділу культури, молоді, спорту та туризму міської ради;
    3) відділу освіти міської ради;
    4) служби у справах дітей міської ради.
  27. Координує та сприяє діяльності:
    1) комунальних закладів охорони здоров’я;
    2) закладів освіти комунальної власності;
    3) бібліотечної системи;
    4) будинків культури, сільських клубів;
    5) закладів фізичної культури і спорту;
    6) комунального закладу спеціалізованої мистецької освіти Балаклійська музична школа Балаклійської міської ради Харківської області;
    7) Балаклійського позаміського дитячого закладу оздоровлення і відпочинку «Олімпія» Балаклійської міської ради Харківської області;
    8) комунального закладу Балаклійський краєзнавчий музей Балаклійської міської ради Харківської області;
    9) комунального закладу «Балаклійський центр соціальної підтримки дітей та сімей Балаклійської міської ради Харківської області».
    10) територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Балаклійської міської ради Харківської області;
    11) Центру соціальних служб Балаклійської міської ради Харківської області.
  28. Координує взаємодію виконавчих органів міської ради з:
    1) громадськими організаціями ветеранів та інвалідів, оздоровчо-спортивного спрямування, жіночими та молодіжними громадськими організаціями, територіальною первинною організацією;
    2) структурними підрозділами Ізюмської районної державної (військової) адміністрації Харківської області, відповідно до питань, що віднесені до компетенції визначеної цим розподілом обов’язків;
    3) органами пенсійного фонду.

ІІІ. Заступник міського голови
(питання розвитку територій, оборонної та мобілізаційної роботи, цивільного захисту, правопорядку)

1.Забезпечує організацію здійснення повноважень у сфері розвитку громади, оборонної та мобілізаційної роботи, цивільного захисту, правопорядку передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про правовий режим воєнного стану», іншими законодавчими актами України.
2.За дорученням начальника Балаклійської міської військової адміністрації розглядає питання щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та організовує роботу по ліквідації наслідків екологічних катастроф, стихійного лиха, епідемій, епізоотій, інших надзвичайних ситуацій, інформування про них населення, залучення в установленому законом порядку до цих робіт підприємств, установ та організацій, а також населення.
3.Забезпечує здійснення заходів щодо організації призову громадян на строкову військову та альтернативну (невійськову) службу, а також їх мобілізації, підготовці молоді до служби в Збройних Силах України, організації навчальних (перевірочних) та спеціальних військових зборів; забезпечення доведення до підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, а також населення наказу військового комісара про оголошення мобілізації.
4.Забезпечує виконання передбачених законодавством вимог щодо пожежної та техногенної безпеки на території громади.
5.Вживає у разі надзвичайних ситуацій необхідних заходів відповідно до закону щодо забезпечення державного і громадської безпеки і порядку, життєдіяльності підприємств, установ та організацій, врятування життя людей, захисту їх здоров’я, збереження матеріальних цінностей.
6.Забезпечує погодження проекту плану проведення потенційно небезпечних заходів в умовах присутності цивільного населення за участю особового складу Збройних Сил України, інших військових формувань та правоохоронних органів з використанням озброєння і військової техніки; взаємодія з органами військового управління під час планування та проведення таких заходів з метою запобігання і недопущення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків відповідно до закону.
7.Забезпечує виконання визначених законодавством планів у сфері цивільного захисту.
8.Забезпечує утворення субланок ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту, затвердження положення про них, керівництво їх діяльністю та забезпечення виконання ними завдань у сфері цивільного захисту.
9.Вживає заходи щодо радіаційного, хімічного, біологічного, медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків надзвичайних ситуацій.
10.Підготовка відповідно до вимог законодавства пропозицій щодо віднесення територій і населених пунктів до груп із цивільного захисту.
11.Вживає заходи щодо створення за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері цивільного захисту, та підтримання у постійній готовності місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення про виникнення або загрозу виникнення надзвичайної ситуації, здійснення її модернізації та забезпечення функціонування.
12.Забезпечує відповідно до вимог законодавства навчання з питань цивільного захисту посадових осіб, працівників органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання комунальної форми власності з числа керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів цивільного захисту; організація навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, формування планів проведення і облік проведених спеціальних об’єктових навчань та тренувань з питань цивільного захисту на відповідній території.
13.Забезпечує організацію та участь у здійсненні заходів, пов’язаних із мобілізаційною підготовкою та цивільним захистом.
14.Здійснення у межах, визначених законом, інших повноважень у сфері цивільного захисту на відповідній території.
15.Забезпечує та координує:
роботу щодо взаємодії з органами державної влади (державними органами) з питань розвитку населених пунктів громади;
роботу щодо взаємодії з іншими територіальними громадами.
16.Контролює та сприяє наданню організаційної та методичної допомоги старостам у старостинських округах з питань здійснення ними своїх повноважень.
17.Координує та контролює діяльність:
1)відділу по забезпеченню діяльності роботи старост апарату виконавчого комітету міської ради;
2)відділу цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами апарату виконавчого комітету міської ради.
18.Координує та сприяє діяльності Балаклійської місцевої пожежної охорони.
19.Співпрацює з правоохоронними органами в питаннях виявлення на об’єктах господарювання та територіях громади порушення, які можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій.
20.Бере участь у роботі постійної міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, комісії з питань евакуації.
21.Координує взаємодію виконавчих органів міської ради з:
1) громадськими організаціями, благодійними організаціями, фондами, спілкою ветеранів АТО та інші;
2) правоохоронними органами з питань забезпечення на відповідній території законності і правопорядку, додаткових прав і свобод громадян, виконання Конституції і законів України, актів Президента України та Кабінету Міністрів України;
3) територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки;
4) Державним підприємством «Балаклійський ремонтний завод»;
5) Військовою частиною А-1352;
6) структурними підрозділами Ізюмської районної державної (військової) адміністрації Харківської області, відповідно до питань, що віднесені до компетенції визначеної цим розподілом.

  1. Організовує розгляд заяв, скарг, листів і усних та письмових звернень громадян, в межах компетенції, готує письмові та надає усні відповіді по суті звернень.
  2. З питань, віднесених до його компетенції, співпрацює з органами самоорганізації населення, забезпечує підготовку довідкових і аналітичних матеріалів, пропозицій і відповідних проектів розпоряджень начальника міської військової адміністрацій.
  3. Співпрацює разом з іншими посадовими особами міської ради з організаціями та фондами, які допомагають громадянам України, що опинилися під час війни в складних життєвих умовах (на час дії воєнного стану), забезпечує ведення обліку гуманітарної допомоги та розподілу разом з іншими посадовими особами міської ради.
  4. Виконує інші доручення начальника Балаклійської міської військової адміністрації.

ІV. Керуючий справами виконавчого комітету 

1.Забезпечує виконання положень Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», інших законодавчих актів України, основних завдань та повноважень міської ради і виконавчого комітету у визначених сферах діяльності (організаційно-кадрова робота, інформаційна політика та взаємодія з громадськістю, архівна справа, надання послуг державної реєстрації та реєстрації місця проживання).
2.Організує роботу апарату виконавчого комітету міської ради, здійснює організаційне, правове, матеріально-технічне, господарське забезпечення діяльності апарату виконавчого комітету міської ради.
3.Вирішує питання державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень і державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, формування та ведення реєстру територіальної громади відповідно до закону.
4.Забезпечує своєчасне оприлюднення розпоряджень начальника Балаклійської міської військової адміністрації відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
5.Організовує висвітлення діяльності керівництва Балаклійської міської військової адміністрації, міської ради за напрямками їх повноважень.
6.Забезпечує розроблення зведеної номенклатури справ, централізоване тимчасове зберігання архівних документів, нагромаджених у процесі документування службових, трудових або інших правовідносин юридичних і фізичних осіб на території громади, та інших архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду.
7.Здійснює управління архівною справою та діловодством на відповідній території.
8.Організовує та контролює розроблення інструктивних матеріалів з діловодства, вдосконалення форм і методів обробки документів, впровадження комплексної автоматизації у діловодстві.
9.Здійснює методичне керівництво та контроль за веденням діловодства в структурних підрозділах апарату виконавчого комітету міської ради, спрямовує роботу з цього питання у Балаклійській міській військовій адміністрації, виконавчих органах міської ради, підвідомчих підприємствах, установах, організаціях.
10.Погоджує плани роботи відділів, інших структурних підрозділів виконавчого комітету згідно з розподілом обов’язків.
11.Забезпечує якісне, своєчасне виконання завдань з питань, що належать до його компетенції, ефективну взаємодію між структурними підрозділами апарату виконавчого комітету ради, виконавчими органами ради, підвідомчими підприємствами, установами, організаціями.
12.Організовує контроль за виконанням відділами, управліннями та іншими виконавчими органами міської ради розпоряджень і доручень начальника Балаклійської міської військової адміністрації.
13.Організовує роботу та контроль за станом роботи зі зверненнями громадян у Балаклійській міській військовій адміністрації та виконавчих органах міської ради в межах наданих повноважень.
14.Координує роботу з кадрових питань, здійснює контроль за дотриманням Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань кадрової роботи в апараті виконавчого комітету міської ради та в її виконавчих органах.
15.Координує роботу щодо підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації посадових осіб міської ради.
16.Контролює та бере участь у проведенні атестації та щорічної оцінки виконання відповідними посадовими особами покладених на них обов’язків і завдань.
17.Контролює стан трудової та виконавської дисципліни в апараті виконавчого комітету міської ради, здійснює заходи з питань запобігання корупції.
18.Скликає в установленому порядку наради з питань, що належать до його компетенції. Вносить на розгляд керівництва пропозиції щодо вдосконалення роботи Балаклійської міської військової адміністрації та міської ради.
19.Вносить на розгляд керівництва, за попереднім погодженням із заступниками голови, проекти положень про структурні підрозділи міської ради та її виконавчих органів, посадові інструкції працівників апарату виконавчого комітету міської ради.
20.Вносить пропозиції начальнику Балаклійської міської військової адміністрації щодо тимчасової структури та тимчасового штатного розпису Балаклійської міської ради, а також з добору та заміни кадрів.
21.Подає у межах своїх повноважень пропозиції щодо своєчасного заміщення вакансій, заохочення та накладення стягнень.
22.Координує та контролює діяльність:
1) відділу кадрової та організаційної роботи апарату виконавчого комітету міської ради;
2) загального відділу апарату виконавчого комітету міської ради;
3) сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату виконавчого комітету міської ради;
4) відділу з питань реєстрації місця проживання фізичних осіб та ведення реєстру громади апарату виконавчого комітету міської ради;
5) відділу державної реєстрації міської ради;
6) юридичного відділу апарату виконавчого комітету міської ради;
7) архівного відділу апарату виконавчого комітету міської ради;
8) службовців та обслуговуючого персоналу міської ради.

  1. Координує та сприяє діяльності комунального підприємства «Балаклійський трудовий архів Балаклійської міської ради Харківської області».
  2. Забезпечує взаємодію Балаклійської міської військової адміністрації та виконавчих органів міської ради з:
    органами державної реєстрації актів цивільного стану;
    структурними підрозділами Ізюмської районної державної (військової) адміністрації, відповідно до питань, що віднесені до компетенції визначеної цим розподілом обов’язків.
  3. Несе відповідальність за збереження печаток і штампів виконавчого комітету Балаклійської міської ради, згідно з розпорядженням начальника Балаклійської міської військової адміністрації про відповідальних осіб за користування та зберігання печаток та штампів Балаклійської міської ради Харківської області.
  4. Контролює своєчасне прийняття та оформлення документів Балаклійської міської військової адміністрації та Балаклійської міської ради на архівне прийняття.
  5. За дорученням начальника Балаклійської міської військової адміністрації виконує інші обов’язки і повноваження.
     

Керуючий справами
виконавчого комітету Наталія ЩЕРБИНА

Додаток
до розпорядження начальника Балаклійської міської військової адміністрації
17 січня 2024 року № 197

Здійснення повноважень між заступниками міського голови та
керуючим справами виконавчого комітету

У разі звільнення, відпустки, хвороби чи іншої відсутності заступника міського голови чи керуючого справами виконавчого комітету його повноваження здійснює:

Сергій ПОЛТОРАК,
заступник міського голови
(питання бюджету, фінансів, агропромислового комплексу, земельних відносин, надання адміністративних послуг населенню) Лариса БЛУДОВА,
заступник міського голови
(питання освіти, охорони здоров’я, культури, туризму, фізичної культури та спорту, молодіжної політики, соціального захисту населення)

Володимир ЧУПРИН,
заступник міського голови
(питання розвитку територій,
оборонної та мобілізаційної
роботи, цивільного захисту, правопорядку)

Наталія ЩЕРБИНА, 

керуючий справами виконавчого комітету

Примітка: У разі відсутності взаємозамінних осіб, обов’язки щодо здійснення їх повноважень покладаються на посадову особу окремим розпорядженням начальника Балаклійської міської військової адміністрації.

Керуючий справами
виконавчого комітету Наталія ЩЕРБИНА