МОМ працює в координації з Робочою групою з надання грошової допомоги та іншими агентствами ООН і може надавати допомогу лише тим сім’ям, які раніше не отримували допомоги від МОМ або будь-якої іншої організації, щоб гарантувати, що за умов обмеженого фінансування гуманітарна багатоцільова грошова допомога досягне найбільш уразливих верств населення. Дедуплікація (процес перевірки чи отримувала особа грошову допомогу від інших організацій) не застосовується, якщо Ви отримали допомогу лише 2 тижні від Червоного Хреста України. Це єдиний критерій відповідності, який застосовує МОМ для допомоги сім’ям на деокупованих територіях через Укрпошту.
Укрпошта зі свого боку тісно співпрацює з головами населених пунктів щодо збору інформації про родини, які проживали під час окупації в населеному пункті та ще не отримували допомогу, тож закликаємо Вас підтримати нас у цій важливій справі. Дякуємо за Ваші терпіння та розуміння!
Особа зареєстрована та частково отримала:
- МОМ надає допомогу лише тим особам, які раніше не отримували допомоги від МОМ в загалі або будь-якої іншої організації на протязі останніх трьох місяців. Якщо хтось із представників Вашої родини не отримав грошову допомогу, то найбільш ймовірною причиною є те, що допомога могла бути отримана від іншої гуманітарної організації.
- Якщо Ви отримали 2200 грн або 4400 грн – решту суми Ви отримаєте в наступний найближчо можливий час.
- МОМ залучає до допомоги всі сім’ї та особи, яким допомогло Товариство Червоного Хреста України по 1200 грн. Укрпошта та МОМ працюють над оновленням необхідної інформації для продовження незавершених платежів.
Особа була зареєстрована та не отримала:
- МОМ надає допомогу лише тим родинам, які раніше не отримували допомоги від МОМ чи будь-якої іншої організації (якщо Ви отримували допомогу на 2 тижні від Червоного Хреста України, це не враховується).
- Якщо Ви були зареєстровані та не отримували допомоги від іншої організації, окрім Червоного Хреста України, зверніть увагу, що Ви можете отримати допомогу від МОМ, але Ви можливо перебуваєте в листі очікування.
- Якщо Ви не змогли дістатитися до Укрпошти під час доставки допомоги у Вашому населеному пункті, зверніться до голови населеного пункту, щоб він повідомив Укрпошту про Вашу справу.
- Якщо Ваші особисті дані були некоректні, повідомте про це голову населеного пункту або представників пересувного відділення Укрпошти, і вони підтримають Вашу заявку.
- Якщо Ви неповнолітній, будь ласка, зверніть увагу, що для отримання допомоги Ви повинні бути в супроводі одного з батьків або законного опікуна.
Якщо у Вас ще є будь-які інші запитання, зверніться, будь ласка, на горячу лінію МОМ:
0800-21-5510 – безкоштовно для всіх абонентів.
+380 96 106 5555 – безкоштовно для абонентів Kyivstar.
+380 95 106 5555 – безкоштовно для абонентів Vodafone.