В рамках проекту міжнародної технічної допомоги «Підтримка доступності послуг в Україні» на замовлення Шведського агентства з міжнародного розвитку (Sida)Балаклійською громадою було отримано автомобіль для надання адміністративних послуг населенню .
Сервіс “Мобільний адміністратор” може застосовуватись для надання адміністративних послуг (державна реєстрація майна, реєстрація ФОП, видача витягів ДЗК, вклеювання фотографії в паспорт) та видачі результатів їх надання мешканцям віддалених населених пунктів (в т.ч. мешканцям Донецької та Савинської громад) та маломобільним групам населення.
Належність суб’єкта звернення до членів (мешканців) територіальної громади Балаклійської ОТГ та територіальних громад, з якими укладено договори про міжмуніципальне співробітництво у сфері надання адміністративних послуг, визначається його місцем реєстрації згідно паспорту громадянина України та інших документів, що посвідчують особу
Заяви про надання відповідного сервісу подаються до центрів суб’єктами звернення, їх представниками, родичами, особами, які здійснюють догляд за ними або проживають разом з ними, а також старостами, закладами охорони здоров’я, закладами соціального захисту, іншими закладами та установами, де проживають/перебувають суб’єкти звернення, одним із таких способів:
1) в усній формі – у разі відвідування центру, територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора або подання заяви за телефоном;
2) у паперовій формі – у разі надсилання заяви поштою;
3) в електронній формі – у разі подання заяви через відповідну інформаційно-телекомунікаційну систему.
Інформацію щодо порядку отримання адміністративних послуг за допомогою пересувного (мобільного) ЦНАПу ви можете отримати на сайті Балаклійської міської ради в розділі структура -вілділ з надання адміністративних послуг (https://cnap.balakleyamer.gov.ua/)