Балаклійська міська рада Харківської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу державної реєстрації (1 вакансія).

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають до конкурсної комісії Балаклійської  міської ради такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленим законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • згоду на збір та обробку персональних даних;
  • заповнену особову  картку форми П 2-ДС, затвердженої наказом Міністерства статистики України від 26.12.1995 р. за № 343;
  • дві фотографії розміром 4 х 6 см ;
  • копію документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
  • документ про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови;
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Особи, які працюють у державному органі, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua).

Вимоги до кандидатів на заміщення вакантної  посади державного реєстратора:

– вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство;

– вільне володіння державною мовою;

– стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;

– успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації);

– наявність сертифікату про підтвердження професійної компетентності у сфері державної реєстрації (крім сертифікатів, що видавались під час дії експериментального проекту).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації оголошення про проведення конкурсу в місцевій газеті «Вісті Балаклійщини» за адресою: м. Балаклія, вул. Жовтнева, 18, тел. 2-08-93.

Питання на конкурс

Опубліковано у «Вісті Балаклійщини» від 07 грудня 2021 року.