Протокол № 16 засідання від  14 грудня 2023 року

Головуючий: начальник Балаклійської міської військової адміністрації Віталій КАРАБАНОВ.
Присутні: члени комісії та запрошені.

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1.Аналіз виникнення надзвичайних ситуацій (подій) на території міської ради, заходи щодо покращення ситуації з цього питання.

Доповідач: Олег БЛУДОВ, начальник відділу цивільного захисту та взаємодії з право-охоронними органами міської ради.

Співдоповідач: Андрій МОКРІЙ, начальник 42ДПРЧ ГУ ДСНС України у Харківській області.

Заслухавши інформацію доповідачів та виступи промовців, комісія відмічає що протягом 2023 року на території міської територіальної громади згідно державного класифікатору надзвичайних ситуацій ДК 019-2010 та наказу МНС України “Про затвердження Класифікаційних ознак НС” зареєстровано 2 (дві) надзвичайні ситуації.
Ситуацію, яка склалася на головній каналізаційній насосній станції (КНС-1А) міста Балаклія по вул. Новоселівка, 103-Б та на ділянці пошкодженого водогону централізованого водопостачання міста Балаклія по тимчасово відремонтованому містку через річку Середня Балаклійка, відповідно до Постанови КМУ від 24.03.2004 № 368 “Про затвердження Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями” та Державного Класифікатору надзвичайних ситуацій ДК 019:2010, визнано надзвичайною ситуацією місцевого рівня за кодами 10810 та 10830 (“НС унаслідок аварії в каналізаційній системі із скиданням забруднювальних речовин” та “НС унаслідок аварії в системах забезпечення населення питною водою”).
Ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій триває.
Поряд з цим за вказаний період на території міської територіальної громади виникли декілька різного роду некласифікованих резонансних подій: прильоти ворожих боєприпасів на території міста (без жертв), травмування людей на мінах-пелюстках ПФМ-1(два випадки).
Протягом 2023 року сталася одна лісова пожежа.
Підрозділами 42 ДПРЧ м. Балаклія 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Харківській області з початку 2023 року здійснено 236 виїздів, з яких 166 – на пожежі, за аналогічний період 2022 року – 182 виїзди, з них 170 на пожежі. Підрозділом МПО у 2023 році здійснено 47 виїздів на гасіння пожеж в населених пунктах громади, за аналогічний період 2022 року – 98 виїздів на пожежі, з яких 83 – в населених пунктах, 14 – лісові пожежі та 1 – аграрний сектор. Статистика загибелі людей на пожежах: 2021 рік – 3 осіб у 2022 році – 4 особи, у 2023 році – 4 особи.
У 2023 році стався 1 нещасний випадок з людьми на водних об’єктах міської громади.

Враховуючи висновки порівняльного аналізу 2021–2023 років та з метою захисту населення і територій, комісія

Вирішіла:

  1. Прийняти до відома інформацію щодо аналізу надзвичайних ситуацій (подій) на території міської територіальної громади у 2023 році.
  2. Відділу по забезпеченню діяльності роботи старост міської ради (Вадим ПАРХОМЕНКО) разом зі старостами старостинських округів:
    2.1. Провести роботу з власниками (орендарями) водних об’єктів, щодо встановлення відповідних знаків на орендованих водних об’єктах, про заборону ловлі риби на льоду та виходу на лід. В разі визначення місць проведення зимового рибальства забезпечити безпеку людей на водних об’єктах, при цьому визначити небезпечні ділянки на водоймах, вихід на кригу яких становить небезпеку.
    2.2. При виникненні нещасних випадків серед населення, пов’язаних із загрозою загибелі людей або масового їх травмування, негайно повідомляти відділ цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами міської ради (Олег БЛУДОВ, т.м. 0669829564) та відділ запобігання НС Ізюмського РУ ГУ ДСНС України у Харківській області (т.2-30-05 або 101).
  3. Контроль за виконанням рiшення комiсii покласти на Максима БУДЯНСЬКОГО, заступника начальника міської військової адміністрації.
  4. Про стан утримання фонду захисних споруд цивільного захисту міської територіальної громади.

Доповідач: Олег БЛУДОВ, начальник відділу цивільного захисту та взаємодії з право-охоронними органами міської ради.

Заслухавши інформацію доповідача та виступи промовців комісія зазначає, що в зв’язку з введенням воєнного стану в країні із-за військової агресії рф та ситуації, яка існує в зв’язку з цим, актуальним питанням залишається укриття населення в захисних спорудах цивільного захисту (далі – ЗС ЦЗ).
Станом на цей час на території міської територіальної громади обліковується 23 ЗС ЦЗ, з яких: 8 споруд – державної форми власності, 10 споруд – комунальної форми власності, 5 споруд – приватної форми власності.
Після деокупації територіальної громади частина ЗС ЦЗ зруйновані внаслідок активних бойових дій. Наразі стан готовності ЗС ЦЗ оцінюється, як:
„обмежено готове” – 7 ЗС ЦЗ (ПРУ №№ 76108, 76049, 76051, 76072, 76077, 76080 та 76024);
„не готове” – 16 ЗС ЦЗ (14 ПРУ та 2 сховища).
Також, на території міської громади визначені підвальні приміщення, які можуть використовуватися як найпростіші укриття, здійснено їх огляд, приведено в належний стан та поставлено на облік у кількості 78 шт.
Додатково зведені 3 модульні швидко споруджувані укриття в місцях скупчення людей.
З метою покращення ситуації з цього питання комісія

В И Р І Ш И Л А :

  1. Балансоутримувачам (власникам) захисних споруд цивільного захисту усіх форм власності, розташованих на території міської громади, які обліковуються як „Сховище”, „Протрадіаційне укриття” та найпростіші укриття:

1.1. Підтримувати захисні споруди цивільного захисту у стані готовності до прийому населення.

1.2. Обновити показчики про наявність в житлових будинках захисних споруд та напрямки руху до них згідно вимог Наказу МВС 2018 року № 579.
Термін виконання: до 31.12.2023

  1. Відділу цивільного захисту та взаємодії з правоохоронними органами міської ради (Олег БЛУДОВ) здійснювати постійний моніторинг готовності захисних споруд цивільного захисту до укриття населення.

3.Контроль за виконанням рішення комісії залишаю за собою.

3.Про вжиття заходів щодо недопущення виникнення епідеміологічних ускладнень з вірусного гепатиту А в Балаклійській міській територіальній громаді.

Доповідач: Ігор ПЕРЕСІЧАНСЬКИЙ – завідувач Балаклійського відділення Ізюмської філії Державної установи “Харківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України”.

Заслухавши інформацію завідувача Балаклійського відділення Ізюмської філії Державної установи “Харківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України”, з метою якісного та своєчасного виконання Комплексного плану заходів щодо недопущення виникнення епідеміологічних ускладнень з вірусного гепатиту А в Харківській області комісія

ВИРІШИЛА:

  1. Інформацію завідувача Балаклійським відділенням Ізюмської філії ДУ “Харківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України” взяти до відома.
  2. Управлінню житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою міської ради (Володимир ЯЦЕНКО) разом з КП “Балаклійський водоканал” (Микола ПАНАСЕНКО) та старостами старостинських округів міської територіальної громади:
  • забезпечити населення міської територіальної громади питною водою гарантованої якості;
  • провести переоблік на території міста та старостинських округів громадських колодязів з уточненням їх балансової належності;
  • у разі виявлення безгоспних об’єктів прийняти їх у власність міської громади з метою забезпечення належної експлуатації;
  • при наявності покинутих свердловин або колодязів, що не використовуються, розглянути питання доцільності їх подальшої експлуатації або ліквідації з метою запобігання забрудненню водоносних горизонтів;
  • забезпечити проведення виробничого лабораторного контролю якості та безпечності питної води, належної технічної експлуатації споруд та мереж водопостачання, своєчасного усунення аварійних ситуацій, упорядкування зон санітарної охорони джерел водопостачання, герметизації оголовків артезіанських свердловин;
  • забезпечити своєчасний ремонт споруд на джерелах нецентралізованого водопостачання (громадські колодязі та каптажі джерел), їх систематичне очищення та дезінфекцію;
  • у разі незадовільної якості питної води інформувати населення з наданням рекомендацій щодо обмежень її використання;
  • забезпечити через засоби масової інформації, соціальні мережі інформування населення про необхідність належного облаштування та експлуатації індивідуальних колодязів та ризики вживання забрудненої води;
  • забезпечити своєчасне проведення заходів із санітарного очищення територій населених пунктів згідно вимог чинного законодавства.
  1. Контроль за виконанням рішення комісії покласти на Максима БУДЯНСЬКОГО, заступника начальника міської військової адміністрації.

Голова комісії Віталій КАРАБАНОВ

Відповідальний секретар комісії Іван Стовповий