Станом на 01.11.2023 року до загального фонду місцевого бюджету Балаклійської територіальної громади надійшло доходів в сумі 428203,7 тис. грн.
Надходження загального фонду місцевого бюджету (без урахування трансфертів) складають 165033,9 тис. грн. в т.ч.:
– Податок та збір на доходи фізичних осіб – 85671,4 тис. грн.;
– Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – 674,6 тис. грн.;
– Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів – 0,007 тис. грн.;
– Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення – 5,4 тис. грн.;
– Рентна плата за користування надрами для видобування природного газу – 21615,4 тис. грн.;
– Рентна плата за користування надрами для видобування газового конденсату – 376,1 тис. грн.;
– Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення – – 134,3 тис. грн.;
– Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 4183,7 тис. грн.;
– Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 2115,2 тис. грн.;
– Плата за землю – 18807,2 тис. грн.;
– Єдиний податок – 27895,7 тис. грн.;
– Адміністративні штрафи та інші фінансові санкції – 475,4 тис. грн.;
– Плата за надання адміністративних послуг – 2965,2 тис. грн.;
– Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – 206,4 тис. грн.;
– Державне мито – 23,1 тис. грн.;
– Інші надходження – 90,6 тис. грн.;
– Кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в успадкування чи дарування, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких невідомі – 0,9 тис. грн.
Офіційних трансфертів до бюджету громади надійшло в сумі 263199,7 тис. грн., з них:
з Державного бюджету – 231330,2 тис. грн. В тому числі:
– Базова дотація – 88360,0 тис. грн.;
– Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на де окупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації – 82061,8 тис. грн.;
– Освітня субвенція – 60908,4 тис. грн.;
з місцевих бюджетів – 31869,5 тис. грн. В тому числі:
- Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1203,0 тис. грн.;
– Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 329,3 тис. грн.;
– Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 82,5 тис. грн.;
– Інші субвенції з місцевого бюджету – 13911,0 тис. грн.;
– Субвенція з місцевого бюджету на закупівлю опорними закладами охорони здоров`я послуг щодо проектування та встановлення кисневих станцій за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду – 1160,7 тис. грн.;
– Субвенція з місцевого бюджету на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 15183,0 тис. грн.
Профінансовані видатки за звітний період по загальному фонду міського бюджету з урахуванням субвенцій склали 261 893,0 тис. грн.
Із загального обсягу профінансованих видатків, витрати склали на :
тис. грн. | або % від загальної суми | |
Державне управління (апарат міської ради, виконавчий комітет та його структурні підрозділи, інші програми в галузі державне управління) | 39 113,1 | 14,9 |
Освіта | 103 036,4 | 39,3 |
Охорона здоров”я | 22 820,6 | 8,7 |
Соціальний захист | 12 991,9 | 5,0 |
Культура | 6 872,1 | 2,6 |
Фізична культура і спорт | 7 128,2 | 2,7 |
Житлово-комунальне господарство | 17 559,0 | 6,7 |
Місцева пожежна охорона | 6 940,5 | 2,7 |
Заходи з запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій | 64,6 | 0,0 |
Заходи та роботи з територіальної оборони | 55,2 | 0,0 |
Інші заходи щодо соціально-економічного розвитку територій | 16 157,3 | 6,2 |
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури | 11 991,0 | 4,6 |
Міжбюджетні трансферти іншим бюджетам | 17 163,1 | 6,6 |
у т. ч. | ||
місцевому | 16 428,8 | 6,3 |
державному | 734,3 | 0,3 |
РАЗОМ | 261 893,0 | |
Фінансування видатків міського бюджету проводилося в першу чергу на оплату праці і нарахування на заробітну плату – 154 970,2 тис. грн.; оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 5 545,1 тис. грн.; соціальні виплати населенню – 3 003,1 тис. грн. Інші видатки склали – 98 374,6 тис. грн.
Видатки бюджету розвитку.
За рахунок спеціального фонду бюджету міської територіальної громади станом на 31.10.2023 року фінансування по бюджету розвитку становить 68 072,4 тис. грн.
Фінансування по бюджету розвитку у розрізі головних розпорядників склало :
Балаклійська міська рада – 3 083,6 тис. грн., а саме:
- оплата послуг – 20,8 тис. грн.,
- дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних
(регіональних) програм – 701,9 тис. грн.,
- придбання обладнання і предметів довгострокового користування -1 069,8 тис. грн.;
- капітальний ремонт інших об’єктів – 1 281,9 тис. грн.,
- реконструкція реставрація інших об’єктів – 9,2 тис. грн.;
Відділ освіти – 6 459,3 тис. грн., а саме:
- придбання обладнання і предметів довгострокового користування 522,9 тис. грн.;
- капітальний ремонт інших об’єктів – 5 794,0 тис. грн.;
- Реконструкція та реставрація інших об’єктів – 142,4 тис. грн.
Управління соціального захисту населення – 6 779,0 тис. грн., а саме:
- субсидії та поточні трансферти – 265,6 тис. грн.,
- придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 116,8 тис. грн.;
- капітальні трансферти підприємствам – 6 396,6 тис. грн.
Відділ культури, молоді, спорту та туризму – 1 401,4 тис. грн., а саме:
- капітальний ремонт інших об’єктів – 1 075,7 тис. грн.;
- Капітальні трансферти підприємствам («Вимпел» капітальний ремонт системи опалення, Волохів Яр) – 325,7 тис. грн.
Управління житлово-комунального господарства – 46 579,2 тис. грн., а саме:
- придбання обладнання і предметів довгострокового користування 6 231,8 тис. грн.;
- капітальний ремонт та реконструкція житлового фонду 20 896,0 тис. грн.;
- капітальний ремонт та реконструкція інших об’єктів 9 537,8 тис. грн.;
- капітальні трансферти підприємствам 9 913,5 тис. грн.
Фінансове управління – 3770,0 тис. грн. , а саме:
- придбання обладнання і предметів довгострокового користування 62,2 тис. грн.;
- капітальні трансферти органам державного управління 3 707,8 тис. грн.
Начальник фінансового
управління міської ради Наталія КУЦЕНКО