Інформація про виконання бюджету Балаклійської ТГ станом 01.11.2023 року

Станом на 01.11.2023 року  до загального фонду місцевого бюджету Балаклійської територіальної громади  надійшло доходів в сумі 428203,7 тис. грн.

           Надходження загального фонду місцевого бюджету (без урахування трансфертів) складають  165033,9 тис. грн. в т.ч.:

– Податок та збір на доходи фізичних осіб   – 85671,4 тис. грн.;

– Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності – 674,6 тис. грн.;

– Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів  – 0,007  тис. грн.;

– Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення – 5,4 тис. грн.;

– Рентна плата за користування надрами для видобування природного газу –  21615,4 тис. грн.;

– Рентна плата за користування надрами для видобування газового конденсату – 376,1 тис. грн.;

– Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення – – 134,3 тис. грн.;

– Акцизний податок з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 4183,7 тис. грн.;

– Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 2115,2 тис. грн.;

– Плата за землю – 18807,2 тис. грн.;

– Єдиний податок – 27895,7 тис. грн.;

– Адміністративні штрафи та інші фінансові санкції – 475,4 тис. грн.;

– Плата за надання адміністративних послуг – 2965,2  тис. грн.;

– Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності – 206,4 тис. грн.;

– Державне мито – 23,1 тис. грн.;

– Інші надходження  – 90,6 тис. грн.;

– Кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою в успадкування чи дарування, а також валютні цінності і грошові кошти, власники яких невідомі  – 0,9 тис. грн.

Офіційних трансфертів до бюджету громади надійшло в сумі  263199,7 тис. грн., з них:

з Державного бюджету – 231330,2  тис. грн. В тому числі:

–   Базова дотація – 88360,0 тис. грн.;

– Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на де окупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації – 82061,8 тис. грн.;

– Освітня субвенція – 60908,4 тис. грн.;

з місцевих  бюджетів – 31869,5 тис. грн. В тому числі:

  • Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 1203,0 тис. грн.;

– Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 329,3 тис. грн.;

– Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 82,5 тис. грн.;

–  Інші субвенції з місцевого бюджету  – 13911,0 тис. грн.;

–  Субвенція з місцевого бюджету на закупівлю опорними закладами охорони здоров`я послуг щодо проектування та встановлення кисневих станцій за рахунок залишку коштів відповідної субвенції з державного бюджету, що утворився на початок бюджетного періоду – 1160,7 тис. грн.;

–  Субвенція з місцевого бюджету на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 15183,0 тис. грн.

Профінансовані видатки за звітний період по загальному фонду міського бюджету з урахуванням субвенцій склали 261 893,0 тис. грн.

Із загального обсягу профінансованих видатків,  витрати склали на :

 тис. грн.або % від загальної суми
Державне управління (апарат міської ради, виконавчий комітет та його структурні підрозділи, інші програми в галузі державне управління)39 113,114,9
Освіта  103 036,439,3
Охорона здоров”я22 820,68,7
Соціальний захист12 991,95,0
Культура6 872,12,6
Фізична культура і спорт7 128,22,7
Житлово-комунальне господарство17 559,06,7
Місцева пожежна охорона6 940,52,7
Заходи з запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій64,60,0 
Заходи та роботи з територіальної оборони55,20,0
Інші заходи щодо соціально-економічного розвитку територій16 157,36,2
Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури11 991,04,6
Міжбюджетні трансферти іншим бюджетам17 163,16,6
                                                                                    у т. ч.  
                                                                           місцевому16 428,86,3
                                                                           державному734,30,3 
   
                                         РАЗОМ261 893,0 
   

Фінансування видатків міського бюджету проводилося в першу чергу на оплату праці і нарахування на заробітну плату – 154 970,2 тис. грн.; оплата  комунальних послуг та енергоносіїв – 5 545,1 тис. грн.; соціальні виплати населенню – 3 003,1 тис. грн. Інші видатки склали – 98 374,6 тис. грн.

Видатки бюджету розвитку.

За рахунок спеціального фонду бюджету міської територіальної громади станом на 31.10.2023 року фінансування по бюджету розвитку становить 68 072,4 тис. грн.

Фінансування по бюджету розвитку у розрізі головних розпорядників склало :

Балаклійська міська рада –  3 083,6 тис. грн., а саме:

  • оплата послуг – 20,8 тис. грн.,
  • дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних

(регіональних) програм – 701,9 тис. грн.,

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування -1 069,8 тис. грн.;
  • капітальний ремонт інших об’єктів – 1 281,9 тис. грн.,
  • реконструкція реставрація інших об’єктів – 9,2 тис. грн.;

Відділ освіти – 6 459,3 тис. грн., а саме:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування 522,9 тис. грн.;
  • капітальний ремонт інших об’єктів – 5 794,0 тис. грн.;
  • Реконструкція та реставрація інших об’єктів – 142,4 тис. грн.

Управління соціального захисту населення – 6 779,0 тис. грн., а саме:

  • субсидії та поточні трансферти – 265,6 тис. грн.,
  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування – 116,8 тис. грн.;
  • капітальні трансферти підприємствам – 6 396,6 тис. грн.

Відділ культури, молоді, спорту та туризму – 1 401,4 тис. грн., а саме:

  • капітальний ремонт інших об’єктів – 1 075,7 тис. грн.;
  • Капітальні трансферти підприємствам («Вимпел» капітальний ремонт системи опалення, Волохів Яр) – 325,7 тис. грн.

Управління житлово-комунального господарства – 46 579,2 тис. грн., а саме:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування 6 231,8 тис. грн.;
  • капітальний ремонт та реконструкція житлового фонду 20 896,0 тис. грн.;
  • капітальний ремонт та реконструкція інших об’єктів 9 537,8 тис. грн.;
  • капітальні трансферти підприємствам 9 913,5 тис. грн.

Фінансове управління – 3770,0 тис. грн. , а саме:

  • придбання обладнання і предметів довгострокового користування 62,2 тис. грн.;
  • капітальні трансферти органам державного управління 3 707,8 тис. грн.

Начальник фінансового 

управління міської ради                                                                      Наталія КУЦЕНКО