У нашій громаді запрацював муніципальний чат-бот СВОЇ — тож тепер взаємодія громадян та Балаклійської міської військової адміністрації стане простішою та швидшою.
Про що можна дізнатись у чат-боті?
Чат-бот є надійним помічником жителів громади, бо містить важливу інформацію про адміністративні послуги, місцеві заклади та служби. Завдяки чат-боту можна дізнатися адресу чи графік роботи ЦНАП, написати електронне звернення, оцінити роботу комунальних установ і підписати петицію до місцевої влади тощо.
Як скористатись чат-ботом СВОЇ?
Користування чат-ботом досить легке: власники смартфонів можуть перейти за посиланням https://toolkit.in.ua/chatbot у Viber і Telegram та вибрати необхідний блок. Усього їх три : Послуги, Я+Влада і Моє місто.
У блоці Послуги міститься інформація про ЦНАП, адміністративні послуги, у тому числі електронні.
Блок «Я+Влада» дозволяє написати електронне звернення, відгук, проголосувати за петицію до місцевої влади.
Блок «Моя громада» є довідником інформації про місцеві установи та служби, останні новини та події у Балаклійській громаді.
Запуск муніципального чат-бота СВОЇ реалізується Балаклійською МВА за підтримки Програми EGAP, що виконується Фондом Східна Європа у партнерстві із Міністерством цифрової трансформації та фінансується урядом Швейцарії.