До уваги підприємств та організацій! Балаклійська міська військова адміністрація Ізюмського району Харківської області ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

З визначення підприємства (організації) для здійснення  функцій робочого органу для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування.

Об’єктом конкурсу є виконання функцій з підготовки матеріалів щодо умов конкурсу з визначення автомобільних перевізників на міських та приміських автобусних маршрутах, приймання документів на конкурс, підготовки паспортів автобусних маршрутів загального користування, аналізу одержаних пропозицій та оцінки відповідності конкурсних пропозицій перевізника-претендента умовам конкурсу, підготовки матеріалів для подальшого встановлення відносин між організатором та автомобільним перевізником – переможцем конкурсу, та інших матеріалів.

Умови проведення конкурсу затверджені розпорядженням Балаклійської міської військової адміністрації Ізюмського району Харківської області від 07.01.2025 № 20 «Про проведення конкурсу з визначення підприємства (організації) для здійснення  функцій робочого органу для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування» (Додаток 2).

Документи на участь у конкурсі подаються секретарю конкурсного комітету до 03.02.2025 за адресою: 64207, Харківська область, Ізюмський район, м. Балаклія, вул. Захисників України, буд. 18, ІІ поверх будівлі міської ради, каб. № 245 (відділ економічного розвитку та інвестицій апарату виконавчого комітету Балаклійської міської ради), режим роботи: понеділок – четвер з 08:00 до 17:00 години, п’ятниця з 08:00 до 15:45 години, перерва на обід з 12:00 до 12:45 години.

 Перелік документів для участі у конкурсі:

  • заява на участь у конкурсі на визначення робочого органу за формою, визначеною згідно з додатком 3 до розпорядження;
  • витяг (виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та копія свідоцтва платника податку;
  • завірена копія Статуту (Положення) підприємства (організації);
  • довідки про відсутність заборгованості із сплати податків, зборів та інших обов’язкових платежів;
  • завірені копії документів, що підтверджують досвід роботи підприємства та фахівців у сфері організації пасажирських автоперевезень не менше трьох років;
  • завірені копії договору оренди чи документів, які підтверджують наявність офісного приміщення, легкових автомобілів, комп’ютерної техніки, засобів зв’язку;
  • довідка про відсутність ліцензії на право проваджен­ня господарської діяльності щодо надання послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

Всі перераховані копії документів завіряються печаткою підприємства (організації) та підписуються відповідальною особою.

Претендент подає документи у закритому конверті (пакеті), на якому зазначається його назва, адреса й найменування об’єкта конкурсу, з поміткою «Заява на участь у конкурсі з визначення підприємства (організації) для здійснення  функцій робочого органу для організації забезпечення і підготовки матеріалів для проведення засідань конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників на міських та приміських автобусних маршрутах загального користування».

Засідання конкурсного комітету відбудеться 10 лютого 2025 року. Початок  засідання о 10 годині за адресою: 64207, Харківська область, Ізюмський район, м. Балаклія, вул. Захисників України, буд. 18, зала засідань (ІІ поверх будівлі міської ради, каб. № 202).

Зразок заяви на участь у конкурсі та додаткову інформацію можна отримати  у організатора за вказаною вище адресою.

За довідками звертатися до відділу економічного розвитку та інвестицій апарату виконавчого комітету Балаклійської міської ради (64207, Харківська область, Ізюмський район, м. Балаклія, вул. Захисників України, буд. 18, ІІ поверх будівлі міської ради, каб. № 245).